У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства
У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства
4 квітня 2015, субота
Поширити у Facebook

З 28 березня по 3 квітня 2015 р. у Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства, який для викладачів і студентів академії провів проф. Марек Топоровский (Варшава/Катовіце).


Марек Топоровский – лауреат міжнародних конкурсів, як клавесиніст, органіст, камерний виконавець і диригент спеціалізується переважно в ораторійній музиці, дослідник-науковець, проректор Музичної академії в м. Катовіце, викладач клавесина та інтерпретації давньої музики в цій академії; засновник і керівник провідних польських ансамблів барокової музики – оркестру “Concerto Polacco” і камерного хору “Sine Nomine”.

У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства


В курсі підготовки ораторійного репертуару взяли участь вокального, диригентського та оркестрового факультетів. По закінченні курсу, в четвер 2 квітня о 19.30 год. в Великому залі ЛНМА ім. М. Лисенка відбувся концерт за участю учасників курсу.

У відповідності до християнського календаря (Страсний тиждень в християн західного обряду) для виконання було обрано ораторію “Der Tod Jesu” (“Смерть Христа”) німецького композитора Карла Гайнріха Ґрауна (1703/4-1759) – твір, який виконувався в німецьких землях протягом Страсного тижня, коли пасіони Й. С. Баха ще не були віднайдені чи не настільки відомими. Склад виконавців ораторії “Der Tod Jesu” включає трьох солістів, чотириголосий хор, камерний оркестр і інструменти групи basso continuo.

Крім новоствореного оркестру (зі спеціалізацією в бароковій музиці) в концерті виступили Анастасія Арбузова (сопрано), Петро Швайковський (тенор), Юрій Ґадзецький (баритон), диригував Марек Топоровский. Учасники концерту продемонстрували високий рівень виконавства, тонко відтворювали особливості барокової артикуляції, яскраво передали широку емоційну палітру музики. Успіх концерту став безпосереднім наслідком великої і кропіткої праці керівника курсу. Це не лише успіх керівника курсу і його учасників, але і помітна подія нашого концертного життя, оскільки в цьому концерті відбулася українська прем’єра (!) визначного твору європейського бароко.

Наступною подією курсу стала лекція з інтерпритації клавірної музики Й. С. Баха, що відбулася в п’ятницю 3 квітня о 15.00 год. в аудиторії № 39. Аналіз запропонованих студентами творів, пропозиції М. Топоровского до їх інтепретації, засновані на його глибокому знанні барокових трактатів і великій виконавський практиці, переросли у тригодинний виклад, протягом якого далеко не всі бажаючі встигли отримати відповіді на свої запитання.

Ректорат ЛНМА ім. М. Лисенка висловив подяку проф. М. Топорвскому за його велику працю і висловив надію на подальшу співпрацю з академією, на організацію наступних курсів для викладачів і студентів академії в галузі історично поінформованого виконавства.

У Львівській національній музичній академії ім. М. Лисенка відбувся курс барокового виконавства



Концертний зал: Великий зал Львівської національної музичної академії ім. М. В. Лисенка
Навчальний заклад: Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка
Джерело: Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка



Інші:

Коли балет усміхається: у Києві відбулися прем'єрні покази вистави "Норовлива донька"
Ужгород почув "Відлуння часу": в обласній філармонії виступила "Київська камерата" під керівництвом Кері-Лінн Вілсон
На сцені Харків Опери знову ожила чарівна містерія — балет-притча «Драконячі пісні»
«Музика при свічках»
Одна з найяскравіших зірок фортепіано світу на сцені чернігівської філармонії з новою концертною програмою
У театрі імені Марії Заньковецької відбулась прем’єра мюзиклу «Кулі над Бродвеєм»
«Кантата часів війни» – браво!
«Від Вівальді до П’яццолли»
Балет «Норовлива донька» - новинка в афіші Національної опери України
Одеса приймала міжнародний конкурс що об'єднав учасників з 6 країн
Гала-концерт до ювілею «Схід Опера»
«Вогні Бродвею»
"Музика душі" - відбувся творчий вечір миколаївської композиторки Еліни Образцової
ВЕЧІР, який ТОРКНУВСЯ ДУШІ…
Закриття фестивалю "Віртуози" присвячене людині-герою
Новий голос Чернівців: перший органний академічний концерт молодих музикантів
Хор ім. Бортнянського: "VoxPopuliMei"
Французький шарм "Київських солістів"
Сміливе сценічне переосмислення “Золотого обруча” Б. Лятошинського
«Кармен» у «Схід Опера»
Зразок експериментального барокового мистецтва
Важлива віха
Тарас Шевченко – суперстар! Як прем’єра опери-кабаре "ТГШ. Подорож у часі" Харківської опери змінює уявлення  про поета
У Калуші відбудеться благодійний концерт камерного оркестру "Cantabile", де збиратимуть кошти на ЗСУ
У Полтавській філармонії відбувся концерт "Полтава збирає друзів" за участі військових музикантів
Сучасне українське балетне мистецтво захоплює!
«Від класики до модерну»
У Loft Stage «Схід Опера» відбувся «Гала Балет»
Концерт, в якому поєдналися класика та сучасність
В обласній філармонії зазвучав останній травневий акорд
Музика у виконанні камерного оркестру "ARS NOVA" звучала в стінах кірхи
У Львові відбувся ювілейний XX Фестиваль хорового мистецтва
Останній травневий акорд: у Кропивницькому завершився 80-й концертний сезон
Знаковий концерт-запис і дебют диригентки Наталії Пономарчук
«Кращі мюзикли»
У Києві до Дня Європи виконали гімн ЄС
У Токійському музеї мистецтва відбувся концерт української музики
У Королівській опері Швеції відбувся концерт, присвячений українським співакам Менцинському та Крушельницькій
У Харкові відбувся вечір музики Валентина Сильвестрова «Коди відродження: тиша»
Європейський тур Одеської опери у Нідерландах назвали «потужною культурною заявою»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
213.jpg